Contact Us

WhatsApp:- 018-4027399 (TEXT only)
E-mail: nisazmier@hotmail.com

How to Order ?
READ HERE PLZ. THANK YOU
 pink muslimah store butik muslimah online

Search This Blog

Monday, March 8, 2010

Update : Pink Muslimah Store 1st Giveaway

Salam dear readers/blogshoppers/giveaway participants and everybody ,

Update terkini lagi sensasi untuk giveaway yg juga pertama kalinya dianjurkan oleh blogshop hingusan ini . ;)

Alhamdulillah saya agak gembira dengan sambutan yang diberi dari anda sekalian yang datang dari seluruh pelusuk Malaysia , i guess . Baru sahaja sebulan Pink Muslimah Store 'dilahirkan' , sambutan yang diterima melalui giveaway ini agak memuaskan hati saya . THANX EVERYONE !

Memandangkan list of participants dah mencapai angka 52 (for the time being) , maka saya nak listkan dulu di sini untuk rujukan kita bersama . Penyertaan2 akan datang nanti akan saya tambahkan saja pada list ini . Ok ? :)

Here we go . (saya ambil nickname dari komen box je ye...)

GOODLUCK  & THANX 4 PARTICIPATING !!! = )


Saya akan tunggu lagi penyertaan dari anda sehingga jam 11.59 malam ini .
Kemudian saya akan terus randomkan list dan kita lihat sama2 siapakah yg bakal memenangi giveaway ini !
Ohh ... saya pula yang berdebar2 rasanya ;) .

p/s : terima penyertaan sis Ieda pd jam 11.58 malam ... masih cukup syarat menjadikan bilangan peserta semuanya 53 org ....



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!
Post a Comment
Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML